Lite om Mycket!

Kan väl börja med att säga att jag blev grymt besviken på den första deltävlingen i melodifestivalen! I Love Europe - Vilken katastof! Banne mig det sämsta jag hört och sett i låtväg och framförande! Sen tycker jag melodifestivalen börjar balla ur! Den låt som då verkligen var en schlager åkte ur! Tyckte helt klart att Velvets - Deja Vu - var bäst! *undrar seriöst om man kanske ska bojkotta den här katastrofala showen* Fast det kan man som ändå inte göra...måste ju i alla fall se morbrors låt framföras av Nordman. Blir spännande!

(Luuks skämt; Egentligen ville han ju bli brandman, men inte för att släcka bränder och så, utan för att han har släkt på Färöarna! ) Hahaha!

I helgen har jag jobbat! Var rätt skönt, vi gick och såg handboll på lördag och fotboll på söndag! Slutade dessutom tidigare i lördags och for på 50-års kalas. Var trevligt! Kvällen blev sen slapp med melodifestival och film hemma hos mor och far.

Idag har jag varit på dagis till 14.00 sen for jag hem och följde Emma, Linnea och Axel till stantors för att åka pulka. Var jätteskoj! Inte bara för Linnea, hehe! ;-) Man blir nog aldrig för gammal för pulkåkning. När vi blev less där så for vi till Wilma, som idag fick sin överaskning! EN HUND! Jättesöt var hon, 4 månaders lilla Wanja. Hon är en blandis mellan flatcoat och setter. Mycket fin!

Nu blir det middag och sen ska jag verkligen försöka sitta med lite skolarbete! Har blivit alldeles för lat med det! Skärpning Elin!


Ha en underbar kväll allesammans!


Kram kram

/E


¤ Kanske bör man komma till insikt snart...men hur lätt är det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0