En tanke...

Längtan efter dig...

Läste på din sida

allt du tidigare fått lida...

kärlek, sorg och längtan
och om en och annan förväntan...

kommentarer som andra skrivit
och om känslor du beskrivit...

Hoppet som jag kände
som nästan plötsligt vände...

Kanske jag bara en i mängden ses
som fått ett tomrum att tillgodoses...

Kanske andra haft samma roll
men på detta, jag har ingen koll...

Hoppas innerst inne jag har fel
och att du känner dig precis som jag, hel...

Stunderna med dig känns för mig speciella
som jag tidigare aldrig kunnat föreställa...

Vill varje dag säga precis vad jag känner
men rädslan över vad du känner är för stor och stark för att säga någonting alls...

/E

¤ For you I can go and find the falling star and bring it back to you...





Kommentarer
Postat av: omg

nad gor you I can go to the north pole and come back with the head of a polar bear...... ;-)

vackert vackert vackert skrivet....

2008-01-06 @ 10:49:09
Postat av: omg

and for you....hehe skulle det ju börja med...jag skyller på snabbhet och lite taskig splitvision...typ som i biljard!

2008-01-06 @ 10:49:59
Postat av: Till omg

Tack tack! fint skrivet av dig me ;-) jag anar att du förstod vad innehållet syftar på hehe! Tack för att jag fick vinna i något denna kväll, (igår), i biljard och mariokart är jag svårslagen ;-) kanske en revanschmatch någon dag? Ha en underbar dag!

2008-01-06 @ 12:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0