Nytt år! - Nytt fokus?

Det nya året har slagit in...GOTT NYTT ÅR! =)

Jag har inga löften inför det kommande året, men däremot önskningar....och kanske ett och annat må-bra löfte till mig själv....samt önskningar till andra!

1. Lev som du vill! Må bra!
2. Sluta tråna efter någon som inte vågar ge kärlek en chans!
3. Önska alla nära och kära lycka i allt dem gör!
4. Få en dröm att bli sann! (oj vilken lätt uppgift, de önskar väl alla??? :-/ )
5. Kärlek, inspiration, hopp, tro, energi, lycka...och mera nyttiga saker för god hälsa!
6. Examen!
7. Fantastisk vår, sommar, höst & vinter!

Nä, nu får jag ge mig....vill så mycket! tyvärr slår oftast allt för lite in...men hoppas kan man ju... =)

Önskar alla en kanonstart på året!.....själv tror jag på en ny inriktning....Tänka lite mer på sig själv kanske inte är så dumt!

Kramar
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0