Veckans schema!

Måndag: Kursintroduktion

Tisdag: Universitetet + simmning

Onsdag: Universitetet

Torsdag: Universitetet + provträna foten

Fredag: Möte med UK på hotell bottnia

Lördag: Flyger till Sthlm för att delta på Ungdomsledarprojekt 2010 Kick-off

Söndag: Kick-off, flyg hem och hopp om att få träffa den mest underbara människa jag känner

Fullt upp denna vecka med andra ord. Nu sängen efter en natt med lite sömn.

Hoppas mina små älsklingar blir friska. Tycker inte om när barn är sjuka. Kunde jag, skulle jag ta alla era sjukdomar som drabbar er, och ge er all den energi och kraft jag har...

Massa varma krya på er kramar!

/E

 ¤ Mitt hjärta bultar för dig, vill ha dig, känna dig, vara med dig, ..... dig ,varje dag!

Kommentarer
Postat av: Å

Du är ju bara för gullig. Du vet väl att du är en av O och A´s (K´s oxå) absoluta favoriter.

2008-01-22 @ 22:49:31
Postat av: Omg

och M´s

2008-01-23 @ 13:50:29
Postat av: Elin

Och ni är min absoluta favoriter också! Såå söta ni är!

2008-01-23 @ 15:54:20
Postat av: Maria

Hej hopp!!! vem är denna mystiska person som du skriver om egentligen...hi hi nyfiken

2008-01-27 @ 17:16:09
URL: http://mariaborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0